کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با IFTTT دنیای مجازی خود را کپی و پیست کنید!

بسیاری از ما اکانت های گوناگونی در دنیای مجازی داریم و با افراد مختلفی تعامل داریم و مطالب گوناگونی را روزانه می خوانیم و یا تصاویر دوستانمان را در اینستاگرام را می بینیم,اما آیا تا بحال به این فکر کرده اید که اگر بخواهید وقایع روزانه و اتفاقاتی را که در طول یک روز در وب را که انجام می دهید در یک جا و مکان جمع آوری کنید و سپس به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید,از چه ترفندی می توانید استفاده کنید؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ خوب شاید شما راه های زیادی را برای اینکار مد نظر داشته باشید ولی ما امروز به معرفی نرم افزار تحت وب “IFTTT” می پردازیم که شاید بعد از این شما هم از این سرویس استفاده زیادی داشته باشید.

نرم افزار تحت وب IFTTT مخفف شده جمله ” If This Then That” و در فارسی به نظر من نامی که می شود روی این سرویس گذاشت “اگر این شد سپس آن شود” است.

عملکرد این سرویس به این صورت است که شما می توانید پس از ثبت نام در این سایت به طور مثال یک نسخه پشتیبان از توییت هایتان,تصاویر,مطالب مختلف و بسیاری گزینه های دیگر را در سرویس های همچون اورنوت,دراپ باکس و یا حتی در ایمیل تان داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم تا نحوه بکاپ گرفتن از سرویس هایی همچون تقویم گوگل,فیسبوک,توییتر و اینستاگرام و ذخیره آن در اورنوت را بررسی کنیم.

در ابتدا چه کارهایی باید انجام دهیم:                                     

اول از هر کاری یک اکانت در IFTTT و همچنین در اورنوت در صورت عدم داشتن اکانت در این سرویس  ها بسازید.

مرحله اول:یک نوت بوک در اورنوت بسازید

در اورنوت یک نوت بوک جدید به نام ” roydadha” یا ” magaleh” یا و یا هر نامی که دوست دارید بسازید.این نوت بوکی که ساخته اید برای ذخیره اطلاعاتی است که توسط IFTTT ارسال می شود است.(برای ذخیره سازی مطالب در این نوت بوک, باید این کار را از قسمت ” recipe” در IFTTT صورت دهید.)

IFTTT پس از اینکه این یادداشت به حجم معینی رسید یک نوت بوک جدید می سازد.توجه داشته باشید که می توانید برای هر کدام از سرویس هایتان یک نوت بوک جدید بسازید ولی این کار باعث افزایش حجم اطلاعات در اینباکس شما می شود.

مرحله دوم:فعال کردن اکانت هایتان در اگر این شد سپس آن شود

شما باید پس از ثبت نام در این سرویس سراغ گزینه Channels در بالای صفحه بروید و اکانت هایی که می خواهید از آنها استفاده کنید را فعال کنید.در ضمن توجه داشته باشید این سرویس اجازه استفاده سرویس های دیگر را مستقیما از سایت سرویس دهنده میگیرد و دیگر شما نباید نگران از دست رفتن اطلاعات شخصی تان  باشید.

ذخیره رویدادهای تقویم گوگل در اورنوت

 نحوه عملکرد:زمانی که گزینه تقویم گوگل را انتخاب می کنید تمام رویداد هایی که در تقویم گوگل تان ثبت می کنید در نوت بوکی که در اورنوت  ساخته اید ذخیره می شود.

بعد از رفتن به قسمت “Creat” با کلیک کردن روی “this”    گزینه google calendar را انتخاب کنید,بعد از این مرحله دو گزینه دیگر برای شما به نمایش گذاشته می شود.با انتخاب گزینه اول می توانید تمام رویداد های تقویمتان را انتخاب کنید و یا اینکه با انتخاب گزینه دوم یک تگ خاص مثلا “work” را انتخاب کنید.

بعد از مراحل بالا به سراغ گزینه “than” یا همان شود خودمان می رویم.در این مرحله گزینه اورنوت را انتخاب می کنیم و در مرحله بعد هم باید یک نام برای گزینه های “title” و “notebook” را انتخاب کنید.نکته مهم:در حالت”append”  اگر می خواهید رویدادهایتان به انتهای یادداشت قبلی اضافه شود باید “title” و “notebook” یکسانی داشته باشد.

خوب تمام شد,دیگر کافی است روی گزینه Creat Recipe کلیک کنید تا هر ۱۵ دقیقه یکبار یک بک آپ در نوت بوک تان در اورنوت اضافه شود.حالا فکر کنم با مفهموم اگر این شود آن شود آشنا شده باشید.

اگر حوصله این تنظیمات را هم ندارید کافی است از این لینک استفاده کنید.

ذخیره تصاویر اینستاگرام در اورنوت

نحوه عملکرد:در این قسمت می خواهیم نحوه ذخیره سازی تصاویر منتخب ایسنتاگرام در نوت بوک “roydadha” در اورنوت را بررسی کنیم.

تا حدودی با اساس کار در IFTTT آشنا شدید,بقیه کارها هم برعهده خودتان باشد بهتر است,مطمئن باشید با اینترفیس این سرویس به خوبی تعامل خواهید داشت.فقط چند نکته باقی می ماند,اول از همه همانطور که گفتم باید اکانت اینستاگرام خود را از قسمت کانال این سرویس فعال کنید و بعد یک نام یکسان با سرویس های دیگر برای قسمت “title” و “notebook” انتخاب کنید تا مراحل کار به پایان برسد.

از این به بعد در نوت بوک خود شاهد تصاویر منتخب خود در اینستاگرام همراه با توضیحات و جزییات زمان و تاریخ خواهید بود.

به طور مثال من تصاویری که با تگ “Iran”  توسط افراد مختلف آپلود می شوند را در نوت بوک(یادداشت) خود ذخیره می کنم که می توانید تنظیمات آن را از اینجا  دانلود و تنظیم کنید.

ذخیره توییت ها در اورنوت

نحوه عملکرد:با این دستورالعمل می توانید به طور مثال توییت ها یا ری توییت هایی که با تگ “today” را توییت می کنید از آن یک نسخه دیگر در نوت بوک خود هم داشته باشید.

این مورد اختیاری است و شما می توانید هر تگ خاصی که خواستید به آن بدهید و اگر هم مایل بودید تک تک توییت هایتان را در اورنوت ذخیره کنید,بهتر است از این دستورالعمل استفاده کنید.

 

ذخیره آخرین به روز رسانی های فیسبوک تان در اورنوت

نحوه عملکرد:با این دستورالعمل هم می توانید پست هایی را که در فیس بوک تان آپدیت می شود به نوت بوکتان در اورنوت متصل کنید.

در این دستورالعمل می تواند مواردی همچون جزییات متن ها و زمان و تاریخ آنها را در اورنوت خود داشته باشید.

این دستورالعمل را هم می توانید از اینجا استفاده کنید.

با IFTTT ایده های بیشتری را از خود را عملی کنید

این توضیحات را که دادم فقط قسمت کمی از کارهایی که می شود با سرویس IFTTT انجام داد.به طور مثال یکی از کارهایی که دوست داشتم آن را به صورت اتوماتیک انجام دهم ارسال مطالب ستاره دار و منتخبم در فیسبوک بود که به لطف IFTTT این کار صورت گرفت.

یا به طور مثال چند روزی است که تصاویری که از کنجکاوی گرفته می شود و در اکانت توییتر ناسا قرار می گیرد با این دستورالعمل مستقیما آن را در ایمیل ام دریافت می کنم.فکرش را بکنید اگر بخواهید لحظه به لحظه بخواهید اکانت ناسا را برای دیدن تصاویر رصد کنید چه زمان طولانی را باید صرف این کار کنید.

فکر کنم صحبت و نوشتن دیگر کافی باشد,از قدیم هم گفتن دیدن جای صحبت را نمی گیرد.خوب دیگر این IFTTT و این هم شما,امیدوارم شما هم بتوانید ایده هایتان را عملی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10708 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/06/02 تعداد مشاهده: 1992
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر